מעוניינים לקנות דירה, אך לא יכולים לעמוד בסכום האסטרונומי של הון עצמי למשכנתא? אתם לא לבד. רוכשי דירות רבים בישראל נאבקים בגיוס ההון העצמי. אז מה עושים במקרים בהם אין לנו תמיכה מהמשפחה או חסכונות שיאפשרו לנו דבר כזה?

בפניכם עומדת דרך בה תוכלו לרכוש דירה גם אם אין לכם גב כלכלי. קראו את הכתבה לכל הפרטים שחשוב לדעת לפני שמתחילים בתהליך.

האם צריך הון עצמי כדי לקבל משכנתא?

בגדול - כן. יש צורך להגיע עם הון עצמי למשכנתא, שעלול להאמיר לסכומים גבוהים מאוד. מסיבה זו, אזרחים רבים בישראל נמצאים תחת הרושם שאין ביכולתם לקנות דירה כלל. אך האמת היא שבעזרתם של אנשי המקצוע הנכונים, המצב יכול להיות שונה. 

האם ההון העצמי נבדק כאשר מגישים בקשה למשכנתא?

כאשר אנחנו באישורי ניגשים לתכנן הלוואת משכנתא ללווים, אחד הדברים אותו אנו בודקים הוא ההון עצמי.

כיום, על מנת לקבל משכנתא מאחד הבנקים עלינו ברוב המקרים לשלם קודם את הון עצמי בהתאם לסוג הנכס הנרכש ורק לאחר מכן מועברת המשכנתא.

עם זאת, ישנה אפשרות של גיוס ההון העצמי בדרכים שונות, דרך הבנקים והחברות החוץ בנקאיות. התוצאה המתקבלת היא רכישת דירה ללא הון עצמי למשכנתא. המשיכו לקרוא לפרטים נוספים.

הון עצמי למשכנתא

מהן העלויות הנלוות ואיך זה קשור להון עצמי למשכנתא?

אחד הדברים הכי חשובים שאנו שמים עליו דגש בתהליך נטילת המשכנתא הוא האם יש לכם מספיק הון עצמי. זאת תוך התחשבות בעובדה שיש עלויות נלוות לרכישה שהן לא רק מחיר הנכס עצמו.

חשוב לדעת כי עלויות אלו לא יכולות להיות חלק מהמשכנתא, אלא ישולמו בנפרד.

דוגמאות לעלויות נלוות לרכישת דירה

  • מס רכישה (לדירה שנייה ומעלה)
  • מדד תשומת בנייה
  • שכר טרחת עורך דין
  • שמאי מקרקעין
  • הוצאות תיווך
  • ביטוח דירה
  • הובלה, שיפוץ, רכישת רהיטים וכו'

מה עושים במצב בו אין מספיק הון עצמי לרכישת דירה?

במידה ואין בידכם את הסכום הנדרש להון עצמי למשכנתא ותשלום עלויות הנלוות, אנחנו נעזור לכם לגייס אותו דרך הבנקים או חברות חוץ בנקאיות. יש לשים לב שפעולה זו דורשת זהירות רבה ותכנון תקציב נכון.

זכרו שתכנון תקציב שגוי או פעולות נמהרות שנעשות מתוך חוסר ידע, עלולות להוביל להפסדים של עשרות אלפי שקלים ותנאים הרבה פחות טובים בהחזר ההלוואה.

אנחנו באישורי נעשה את זה בשבילך באופן מהיר, פשוט ונוח, ללא כאב ראש או התעסקות מיותרת.

אז בקיצור - איך קונים דירה ללא הון עצמי?

אם קראתם עד כאן וקצת הלכתם לאיבוד, אל חשש. הנה סיכום של חמשת הצעדים שעליכם לעבור עד לקבלת המשכנתא המיוחלת ורכישת הדירה החדשה שלכם.

  1. פנייה לאישורי - ייעוץ משכנתאות
  2. הערכה של המצב הכלכלי הנוכחי
  3. פרישת האפשרויות הפתוחות בפניכם
  4. גיוס הון עצמי למשכנתא מגופים בנקאיים וחוץ בנקאיים - בתנאים הטובים ביותר
  5. מעבר לדירה שתמיד חלמתם עליה!

גיוס הון עצמי עם אישורי משכנתאות

אנחנו באישורי - ייעוץ משכנתאות דיגיטלי, נוכל לעזור לכם לגייס את ההון העצמי למשכנתא שאתם זקוקים לו על מנת לרכוש את הדירה שאתם זקוקים לה. אנחנו משתמשים בכלים טכנולוגיים מתקדמים כל מנת לחשב את האופציות הכדאיות ביותר, שיאפשרו לכם את החזרים חודשיים קטנים בריבית הנמוכה ביותר שקיימת. יועצי המשכנתאות שלנו הם הטובים בשוק הפיננסי הישראלי.

מה הצעד הבא?

באמצעות שילוב בין טכנולוגיה למקצועיות, אנחנו שומרים על כמות עובדים נמוכה, ובכך מצליחים להעניק ללקוחותינו את המחירים המשתלמים ביותר בלי לוותר על שירות מצויין ומקצועיות בלתי מתפשרת.

פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר עדכנית.