אם אתם שוקלים לקחת משכנתא, אתם בטח כבר יודעים שכמות ההוצאות בדרך אל ההלוואה המיוחלת היא די מטורפת. שמאי מקרקעין, רואי חשבון, ריביות, ועוד כל מיני מילים מפחידות שאף אחד מאיתנו לא היה רוצה להתעסק איתן. ונוסף על כל זה, יש לנו גם את ייעוץ המשכנתא - שבישראל של היום, הפך להיות יקר מאוד ללא כל הצדקה. 

אז מה עושים? איך להוזיל את העלויות, מבלי לוותר על ייעוץ מקצועי ואיכותי? בכתבה הבאה נסביר לכם על כל השינויים בעולם המשכנתאות של שנת 2023.

 

העולם של ייעוץ משכנתאות השתנה - מה הסיבה לכך?

הטכנולוגיה הולכת ומשנה את העולם. לאט לאט, הקדמה מעניקה לנו יותר כלים אשר מאפשרים לנו לבצע ניתוחי נתונים טובים יותר, ולייעל מגוון רחב של תהליכים במשק. העובדה הזו נכונה, כמובן, גם לגבי ייעוץ משכנתאות.

אז למה זה עדיין כל כך יקר?

הסיבה לכך היא שיועצי משכנתאות מהדור הישן לא משתמשים בכלים החדשים. אנחנו באישורי משכנתאות יצרנו מערכת חדשה: ייעוץ משכנתאות דיגיטלי, אשר משלב בין ידע, ניסיון ומומחיות לבין כלים טכנולוגיים רבים אשר מוזילים עבור הלקוח את העלויות בצורה משמעותית. עם יד על הלב, פשוט אין לנו סיבה לקחת לכם הרבה כסף. 

 

כיצד כלים טכנולוגיים יכולים לעזור לבחור את המשכנתא הנכונה?

כלים טכנולוגיים מתקדמים כגון ניתוחים, אוטומציות, תקשורת און ליין וכו', יכולים לחסוך הרבה מאוד עבודה וכוח אדם וגם להביא למסקנות טובות ומדויקות במידה משמעותית. לכן, התוצאות יכולות להיות משביעות רצון.

כמובן שהשימוש בשיטות מתקדמות לא בא על חשבון העבודה המסורתית והאנושית: שמירה על קשר אישי ושוטף עם הבנקאים, תחזוק מערכות יחסים מקצועיות והתעדכנות שוטפת בכל מה שקורה בשוק הפיננסי בכל רגע ורגע. דברים אלו עוזרים ליועצי המשכנתאות הדיגיטליים לקבל תנאים מצויינים.

למה צריך יועץ משכנתא

האם אפשר לוותר על יועצי המשכנתאות לחלוטין?

התשובה היא שלא. כמו שלא נעשה עבור רואה החשבון או עורך הדין את העבודה, כל גם לא נוותר על יועץ משכנתאות. 

יועץ משכנתאות מומחה ומקצועי יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף וזמן יקר, ולכן לא ניתן לוותר עליו לגמרי. עם זאת, כדאי גם לא לשלם לו סכומי עתק אשר יכבידו עליכם בתקופה שהיא ממילא לחוצה מבחינה כלכלית.

למה אי אפשר לוותר על יועץ המשכנתאות?

השוק הפיננסי הוא חי, נושם ומשתנה כל הזמן. כדי לקבל החלטות נכונות אשר מביאות בחשבון את כל המשתנים, צריך לא רק טכנולוגיה אלא גם אינטואיציה טובה. בגלל זה הדבר האופטימלי הוא פשוט לשלב בין השניים ולזכות בטוב מכל העולמות. 

 

איך לבחור יועץ משכנתא?

יועץ משכנתא צריך להיות מנוסה, מקצועי, כזה שמסוגל להבין באמת גם את הצרכים האישיים שלכם וגם את האופי המשתנה של השוק. היועץ צריך לשלב בין שימוש בכל הכלים המתקדמים ביותר, לבין השיטות הוותיקות והטובות של פיתוח וטיפוח מערכות יחסים אישיות עם בנקאים בכל הבנקים.

ולא פחות חשוב מכך, יועץ משכנתאות מקצועי גם לא צריך לגזול מכם הון עתק - וזה כלל לא משנה עד כמה הוא טוב במה שהוא עושה.

כשתמצאו את היועץ הזה, תדעו שהגעתם למקום הנכון.

 

אישורי משכנתאות - היועצים הדיגיטליים שלכם

אנחנו באישורי משכנתאות שמחים להעמיד לרשותכם יועצים דיגיטליים, אנושיים, אישיים ומקצועיים, אשר בעזרתם תוכלו לקבל את המשכנתא אשר נכונה עבורכם בתנאים הטובים ביותר. היועצים של אישורי הם בעלי ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם המערכות הפיננסיות והבנקאיות, כך שאתם יכולים להרגיש שאתם בידיים טובות מבלי לשלם סכומי כסף אסטרונומיים בדרך. 

רוצים לקבוע שיחת ייעוץ, לקבל פרטים נוספים או לדבר עם היועצים שלנו? השאירו את הפרטים שלכם בתיבת הפניות שבאתר ותיענו בהקדם.